Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Duel s Klientskym centrom (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 > >>

Hodnoť

Neviem, či to má byť recesia.

Ale tak sebakriticky popísať vlastnú hlúposť, na to treba skutočnú odvahu. Či?
 

 

Presne tak. Chcieť vybavovať tak právne záväznú vec ako vydanie techničáku cez internet a diviť sa, že k tomu treba čipový OP s aktivovaným overeným podpisom, aby sa dali takto riešiť malé právne úkony je úsmevný príbeh. Svedčí akurát tak o tom, že dnešná generácia "moderných" ľudí vie akurát tak hladkať dotykový telefón na fejsbúku a googli, ale pokiaľ má niečo robiť zmysluplne, ani netuší, ako na to. To, že nevedel o stránke slovensko.sk a potrebe čítačky eID (OP) svedčí iba o tom, že je hlupák. Dúfam, že sa teraz namiesto niekoľkohodinového denného hladkania mobilu na hlúposti a zábavu naučí, ako využiť svoj voľný čas zmysluplnejšie než obťažovať úradníkov svojou nevedomosťou riešiť veci ako v 21. storočí.
 

Ty idiot,

pošli svojho dedka/babku/ujka/ženu/ prepísať auto/vybaviť OoEč.1 a OoEč.2, nainštalovať aplikaciu na čítanie OP, kupiť a pripojiť čítačku OP a potom tu môžeš vypisovať, ako to tvoji príbuzní dokázali spraviť.
Uplne súhlasím s autorom blogu.
 

 

Idiot si ty. O babkách, dedkoch a osadníkoch, čo sú počítačovo a finančne úplne negramotní, o tých vôbec nejde. Tí budú naďalej odkázaní na úradníkov v klientských centrách. Prečítaj si blog a najprv sa zamysli, o čo v skutočnosti ide.
 

Termin

Rezervacia terminu nie je zas az tak právne záväzna vec aby bolo k tomu treba čipový OP s aktivovaným overeným podpisom ...
Ale na druhej strane, ked je to integrovane v slovensko.sk, tak ma zmysel pouzivat rovnaku identifikaciu pre vsetky sluzby.
 

 

na rezervaciu terminu nepotrebujes eID
 

 

Potreba velkeho technickeho preukazu vydaneho pre zosnulu osobu (cize dedic ho nemusi mat k dispozicii - nemusi vediet, kde ho zosnuly dal) na prepis auta na dedica, ked vsetky potrebne data urad ma v svojej databaze, je pre mna k nepochopeniu.
 

 

Nebud smiesny, taketo veci vybavujes parkrat za zivot a mali by byt co najjednoduchsie na vybavovanie. Klientske centrum ma byt pre ludi a nie na opak. Zijes v nejakom "nadsvete", ked si myslis, ze ludia ovladaju vsetky tieto nove technologie, celu terminologiu, orientuju sa vo vsetkej tej byrokracii a je vela takych, ktori sa to do smrti uz ani nemaju sancu naucit. Cele klientske centrum je robene neustretovo, so zbytocnou sikanou ludi. Mne uplne stacilo vybavovat novy OP, uplne na zaver pri jeho vydavani mi doslova spadla sanka - chalan, ktory mi ho odovzdaval, vacsinu casu cital knihu, nakolko mali taku pomalu techniku, ze nemohol nic robit. A ta kniha bola riadne hruba, no myslim, ze ju asi velmi rychlo stihol docitat...
 

Ja som včera strávil na Klientskom

centre viac ako 3 hoď.
Predtým a ani na mieste sa nešlo prihlásiť cez net na konkrétny termín - ani mne a ani " klientskej pomocníčke " .
Tá to nakoniec vzdala, že nech sa idem sťažovať vedeniu .
Tak som išiel a potom sme to " socialisticky " vybavili.
Pol dňa v prdeli .
( Drobnosť - že " dajte si to cez dáta, wifina tu skoro vôbec nefunguje " ... ) .
 

Paráda

aspoň mladý zažívajú to, čo sme zažívali mi starší za socializmu pri vybavovaní si pasu, víz a devízového prístupu. Presne to isté, nič sa nezmenilo, len sa pridal ďalší nezmyselný elektronický medzičlánok medzi byrokrata a obyčajného človeka. Hurá, žijeme v 3. tisícročí ale FicoKaliňákov socialistický svet žije ďalej. Len tak ďalej, ako hovorieval môj dedko, na chudobu treba prísnosť a bič. :-)
 
Hodnoť

 

To kde si bol mladý muž,? Mám 68 rokov a 5 áut youngtimerov, predávam kupujem ako občan a na klientske centrum nedám dopustiť. Do 30-40
minút je každý vybavený okrem...?
Každý referent má svoju parketu, tak čo sa čuduješ, keď nevieš vyklikať čo chceš?
 

 

tak ti gratulujem, ked si taky skvely.
Nejde predsa o to, ci si autor vie nieco zariadit a vybehat (konkretne pomerne beznu vec, prepis vozidla), ale o to, ze my obcania, danovi poplatnici cely tento cirkus platime a opravnene ocakavame (ako autor), ze stat nam za nase dane ulahci zivot a poskytne sluzby, ktore su v kazdej civilizovanej krajine v 21. storoci bezne. Obzvlast, ked sa uz na "digitalizaciu a informatizaciu" vyvalili take nekrestanske peniaze, tak by taketo stranky (slovensko.sk a ine) fungovat mali ako hodinky a ich ovladanie a pristupnost by mali byt jednoduche, zrozumitelne a rychle aj obycajnemu cloveku.
 

Prevapil ma utok

Su ludia co nemaju pocitac, co nevedia dobre po slovensky, atd. Takze rom ktrory pride z osady bez problemov to zvladne? Po tolkych milionoch je cely system kocurkovo co diskriminuje.
 

 

Vlastná nevzdelanosť a hlúposť diskriminuje akurát tak dotyčného nevzdelanca. Podľa aktívneho používania eID na Slovensku to fakt vyzerá, že sme národ jednoduchých ovcí a radi trávime rady na úradoch aj tam, kde to už vôbec nie je nutné. Taký národný šport Slovákov. O dôchodcoch a osadníkoch tu nejde. Väčšina "vybavovačov" na úradoch sú bežní ľudia so Samsungami v paprčiach, čo neustále s niekym niečo zdieľajú a robia si selfíčka. O tom to je.
 

 

Vlastná nevzdelanosť a hlúposť diskriminuje akurát tak teba. Ak sa ti zdá elektronizácia Slovenska na vysokej úrovni , na rozdiel od " národu jednoduchých ovcí ", tak o tom nemáš ani potuchy a nevieš k čomu sa vyjadruješ.
 

Róm z osady

sa zaregistruje na blo.sme.sk a vypisuje hlúpe blogy? Zjavne si pletieš decimálku s Dalmáciou...
 

 

Kto vie, čo si vie doma na chodbe vôbec vymeniť žiarovku :-(
 

Prehnaná

a nemiestna irónia.
 

nefukčné systémy

Zdravím, zhodou okolností aj ja som bola včera ráno v klientskom centre a a jakoš takoš s PC viem. Sú tam tri mašinky na vydávanie časových tiketov - všetky tri sa kazili, zasekávali, všetko dlho trvalo. Ja som si bola vyzdvihnúť dokumenty a na vydanie časenky som čakala v rade 20 min - to je akože tá digitalizácia? Zamestanecký support pri mašinkách - boli samé z toho nervózne, lebo nemohli klientom poradiť tak, akoby sa patrilo, keďže mašiny nefungovali. Asi nie je normálne, že na vydanie ticketu sa čaká cca 5 min. a na obrazovke stále svieti "Transakcia sa spracováva". Bol tam chaos, bez ticketu sme nemohli ísť k jednotlivým priehradkám, aj ked mašiny nefungovali, lebo zamestankyne sú platené od toho, kolko časových ticketov vybavia. Niektorí klienti mali vytlačené on-line rezervačky, mašiny im nechceli brať PIN kódy a pod. A dokonca niektoré rezervačky vydané online boli na 7:45. Možno tomu fakt nerozumiem, ale vie mi niekto povedať, že ako môže online rezervačný systém dať časenku na 7:45, ked klientské centrum otvára až o 8:00? Nie som mladá a nejaké skúsneosti už s úradmi mám, ale tomuto fakt nerozumiem.
 

V súčasnej dobe,

keď už aj inštitúcia ako Slovenská pošta má svoju appku hodnotím tieto pokusy o digitalizáciu ako jedno divadlo, ale ľuďom to očividne vyhovuje a tým, ktorým nie, tých posielajú dovtedy dopreč, kým sa nevzdajú. Keby sa ľudia naozaj nahnevali, vyzeralo by to inak. Ale ruku na srdce, obyčajný človek sa ocitne na Klientskom centre tak 3 krát za život a nejako to teda prežije a ten čo je tam denne, ten už vie ako to chodí.
 

1 2 3 4 > >>

Najčítanejšie


  1. Symptomedica : Histamínová intolerancia – radšej ju nemať 7 718
  2. Mišo Šesták: Keď vojak na fronte potrebuje ženu 4 011
  3. Martin Fletcher: Z totality do totality: výstava Paměti národa z příběhů pamětníků Královéhradeckého kraje 3 335
  4. Jozef Sitko: Čo má spoločné premiér s 96-miliardovou kauzou z čias Fica? 2 778
  5. Soňa Fröhlichová: Švajčiari uvoľňujú vo veľkom štýle. 1 639
  6. Jakub Pohle: Ako Kočner s Bödörom lustrovali Ondreja 1 211
  7. Danica Chames: Ako sa oslobodiť z pazúrov vlastnej kuchyne 1 169
  8. Michal Cimmermann: Námatková cestná kontrola: Má na jej vykonanie policajt oprávnenie? 1 165
  9. Eduard Gemza: Zatvorené obchody v nedeľu, no, bože...máme vážnejšie problémy... 1 048
  10. Stanislav Martinčko: Pelle, vajda z Lunika, Lomidrevo a Červená karkuľka, ako bezcharakterné prasce?? 797

Rebríčky článkov


  1. Peter Biščo: Narýchlo ma napadlo,že...
  2. Július Kovács: Parlament povedie R.,Fico, aj rokovania o novej vláde.
  3. Roman Hutira: S čím (ne)začať, ak chceš podnikať?
  4. Michael Laitman: Choroba je porucha harmónie
  5. Štefan Vidlár: Bojím sa a mám trému
  6. Marian Vojtko: Ďalšia deformácia slovenského školstva?
  7. Miriam Studeničová: O ceste k Podstate
  8. František Cudziš: Boj proti klimatickým zmenám je globálny podvod. A iné súvislosti.
  9. Marian Letko: Cynická obluda a ďalší ITečkári, epidemiológovia, ekonómovia. Čo len chcete...
  10. Olívia Lacenová: Sucho pomáha solárnym elektrárňam a tech startupom. Ekonomiku ako celok však poškodzuje


Už ste čítali?